Agencja S4 wygrywa przetarg Grupy Azoty, przygotuje kampanię „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Grupę Azoty Zakłady Chemiczne „Police”. W ramach działań przygotuje kampanię „Rolnik - najważniejszy człowiek na ziemi” dla marki Polifoska.
Agencja S4 będzie odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizację dwóch kampanii promujących markę Polifoska. Pierwsza odsłona ruszy tegoroczną jesienią, druga wiosną 2018 roku. Celem kampanii jest komunikowanie kluczowych dla marki wartości oraz podziękowanie rolnikom za ich pracę. Ponadto akcentowane będzie poczucie dumy z pracy na roli.
W ramach kampanii „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi” emitowany będzie spot telewizyjny, ponadto zaplanowano komunikację w radiu, prasie, internecie oraz działania niestandardowe.
W zespole odpowiedzialnym za koncept i dalszą realizację projektu po stronie S4 są Agnieszka Meder, Elżbieta Łapczyńska, Magdalena Czaczkowska oraz Łukasz Skotnicki. Po stronie marki Polifoska za koordynację prac odpowiada szefowa działu marketingu Kornelia Przygoda.
Agencja S4 wygrała w tym roku przetarg na obsługę kreatywną spółki Tauron Sprzedaż. Przez najbliższe 12 miesięcy będzie pracować dla spółki wspólnie z agencjami Czart, Fabryka Idei oraz Hand Made.
Dołącz do dyskusji: Agencja S4 wygrywa przetarg Grupy Azoty, przygotuje kampanię „Rolnik – najważniejszy człowiek na ziemi”