SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Triple PR wzmacnia zespół client service

Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (senior PR consultant) oraz Monika Bielkiewicz (PR consultant). Awans na stanowisko PR consultant otrzymała Aleksandra Konopka. .

Paulina Woźniak, Monika Bielkiewicz, Aleksandra Konopka Paulina Woźniak, Monika Bielkiewicz, Aleksandra Konopka

Do podstawowych zadań trzech specjalistek w zespole Triple PR należy dbanie o wysoki poziom usług i rozwój projektów tak, aby jak najlepiej odpowiadać na strategiczne i operacyjne potrzeby klientów.

Agencja Triple PR wzmacnia zespół client service

W Triple PR Aleksandra Konopka pracuje w zespole specjalizującym się w obsłudze klientów branży real estate oraz automotive. Odpowiada za działania media relations, tworzenie contentu oraz komunikację w mediach społecznościowych, organizację eventów i projektów niestandardowych.

Wspiera także zespół w działaniach budujących wizerunek własny agencji. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobyła w agencji Compass PR, wspierając projekty z obszaru farmacji i lifestyle dla klientów takich jak: Polskie Towarzystwo Okulistyczne i Fundacja Orlen.

Monika Bielkiewicz dołączyła do zespołu odpowiadającego za kompleksową koordynację działań dla firm z branży automotive oraz HR. W agencji Triple PR odpowiedzialna jest za szeroko rozumianą komunikację oraz pozycjonowanie ekspertów w mediach branżowych, tworzenie treści oraz opiekę nad profilami klientów w social mediach.

Z wykształcenia jest specjalistką od komunikacji społecznej i reklamy. Podczas swojej 14-letniej pracy po stronie korporacji nabyła wiedzę i umiejętności z obszaru obsługi klienta, a także prognozowania ruchu i planowania zasobów. Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej zdobyła w dziale marki i komunikacji B2B Orange, gdzie pracowała jako junior communication manager.

W Triple PR Paulina Woźniak jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów oraz rozwój agencji w nowych obszarach. Dodatkowo, wspiera klientów w działaniach marketingowych związanych z uczestnictwem w wydarzeniach branżowych oraz członkostwem w organizacjach z danego sektora. Swoją zawodową przygodę w obszarze PR i marketingu rozpoczęła w 2017 roku w fundacji Pro Progressio, gdzie była odpowiedzialna za rozwój cyklu konferencji biznesowych i kanałów społecznościowych. Miała także okazję współtworzyć studenckie projekty employer brandingowe dla marek takich jak: Accenture, Deloitte czy Grupa Żywiec.

Dołącz do dyskusji: Agencja Triple PR wzmacnia zespół client service

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Odmieniajcie nazwiska prawidłowo: Agnieszkę Maleszę-Woźniak. Warto też zwrócić uwagę na interpunkcję.
6 4
odpowiedź