Agencja WebTalk obsługuje markę Auchentoshan
Do grona klientów WebTalk dołączyła marka whisky premium single malt - Auchentoshan.
W ramach obsługi WebTalk realizuje dla Auchentoshan zakres stałych działań obejmujący: strategię działań digital i plan taktyczny, obsługę kreatywną, działania influencer marketingowe i ambasadorskie, produkcję materiałów wideo i foto oraz działania mediowe.
Kampania “Otwórz Ciekawość”
Pierwszym kluczowym elementem jest kampania “Otwórz Ciekawość” rozpoczęta spotem, opublikowanym w social mediach marki i zaangażowanych Twórców - wokalistki Natalii Nykiel, fotografa Jana Dmitriego i stylisty fryzur - Dawida Krynickiego (łącznie 230 tys. obserwujących).
Osią kreacji było wykorzystanie 6-ściennego pryzmatu, uwydatniającego efekt ciekawości, stawiając przed widzem wieloelementowy obraz - spojrzenie przez pryzmat z każdej perspektywy jest inne, nieprzewidywalne, a co za tym idzie - ciekawe.
- Ciekawość ma różne aspekty, często nie zwracamy uwagi, co możemy, dzięki niej osiągnąć. A przecież to właśnie ona jest motywacją do odkrywania siebie i otwierania na nowe doznania, takie jak na przykład degustacja alkoholi premium, w naszym przypadku - wysokojakościowej whisky. Każdy zaangażowany influencer uosabia inny typ ciekawości i jest w tym miejscu, na które zapracował, także dzięki temu, że odważył się za tą ciekawością podążać. - mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk.
Dołącz do dyskusji: Agencja WebTalk obsługuje markę Auchentoshan