W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian
Agencja marketingowa Whites wyodrębniła nowy dział kreatywny. Na jego czele stanął Marcin Pabian.
Jak informuje Whites, nowy dział ma "mocniej rozwijać kompetencje kreatywne" agencji oraz współpracować z działami content studio (zajmuje się tworzeniem platform contentowych) i social media. Zespół ma wzmocnić kompetencje firmy w zakresie analityki i strategii.
- Wyodrębnienie zespołu kreatywnego to naturalny proces w rozwoju naszej agencji - mówi Anna Ałaszkiewicz, partner zarządzająca Whites.
Nową komórką pokieruje Marcin Pabian, który doświadczenia zawodowe gromadził jak dziennikarz i specjalista public relations. Pracował w agencjach social mediowych i digitalowych, realizując projekty dla Mercedes-Benz, Microsoft, Orange, L'Oreal, Pernod Ricard, Van Pur, CCC czy Union Investment.
Pabian pisał do "Gazety Krakowskiej", "Naszego Miasta" oraz lokalnych portali i gazet. Prowadził w przeszłości własną audycję w RMF FM.
Dołącz do dyskusji: W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian