Agnieszka Białek awansowała w Big Picture
Agnieszka Białek otrzymała awans na stanowisko senior consultanta w agencji public relations Big Picture.
Agnieszka Białek w nowej roli pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną liderów rynku z branży spożywczej, którzy powierzyli Big Picture długofalową obsługę - Mondelez Polska, Coca-Cola Polska oraz Herbapolu (Polpharma).
Z Big Picture Białek związana jest od dwóch lat. Jako PR consultant realizowała projekty dla marek L'Oréal Polska, Mondelez Polska i Herbapol-Lublin. Jej szczególnym obszarem ekspertyzy jest komunikacja marek wrażliwych i projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Na początku kariery przez lata była związana z Leo Burnett, budując strategie PR zarówno dla marek z kategorii de lux: Moët&Chandon, Hennessy, Johnnie Walker, DKNY, jak i FMCG: Always, Alldays Procter&Gamble, Żubr, Polfa Kutno, Fiat Auto Poland, L&M Philip Morris.
Następnie poszerzyła zakres kompetencji o kompleksowe planowanie strategii marketingowej w Nestlé Waters Polska. Jako brand manager była odpowiedzialna za międzynarodowe marki FMCG: Nestlé Aquarel oraz marki premium - S.Pellegrino&Acqua Panna, Perrier&Vittel.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Białek awansowała w Big Picture