Agnieszka Chylińska jednocześnie w reklamie Play i Avivy
Startuje nowa kampanii Avivy z udziałem Agnieszki Chylińskiej, występującej jednocześnie w reklamach Play. W akcji Avivy - przygotowanej przez firmy Grey Group, Papaya Films i ZenithOptimedia Group - prezentowane jest ubezpieczenie zdrowia i życia.
W nowej kampanii Avivy Agnieszka Chylińska przekonuje, że chociaż nie jest idealna, to o swoją rodzinę (której nie pokaże w reklamie) potrafi zadbać, dlatego wykupiła dla niej ubezpieczenie zdrowia i życia w Avivie.
Spoty informują, że w ramach takiej polisy można otrzymywać wsparcie m.in. w przypadku ciężkiej choroby i niezdolności do pracy, a także leczenia w szpitalu.
To kolejna kampania Avivy z udziałem Agnieszki Chylińskiej. W maju i czerwcu piosenkarka wystylizowana na matkę i panią domu reklamowała ubezpieczenia zdrowotne (przeczytaj więcej i zobacz spot), natomiast w sierpniu pod hasłem „Ubezpiecz się od jeleni na drodze!” promowała polisy komunikacyjne (więcej na ten temat). W nowej reklamie Chylińska prezentuje się jako bardziej bezpośrednia.
Co ciekawe, na początku października Agnieszka Chylińska w roli ostrej wokalistki rockowej występuje w kampanii Formiły 4.0 Unlimited w Play (obejrzyj ten spot).
Stratedzy reklamowi pytani przez portal Wirtualnemedia.pl o obecność Chylińskiej w nieco innych wcieleniach w dwóch prezentowanych jednocześnie reklamach nie zaszkodzi ani wokalistce, ani promowanym markom (przeczytaj te komentarze).
Nowa akacja reklamowa reklamowa Avivy - zaplanowana na kilka tygodni - jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Xawerego Żuławskiego - zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska jednocześnie w reklamie Play i Avivy