Agnieszka Loretz dyrektorem sprzedaży w agencji Baby Boomers
Od września br. Agnieszka Loretz została dyrektorem sprzedaży w agencji Baby Boomers.
Do jej kompetencji należeć będzie nadzór nad pozyskiwaniem i obsługą klientów w zakresie produktów mediowych (m.in. pakiet BB media for seniors) oraz rozwiązań marketingowych (m.in. Konferencje III Wieku, Metamorfozy Złotego Wieku, Fajfy 50+).
Agnieszka Loretz z rynkiem reklamy związana jest od 1995 r. Wcześniej pracowała m.in. jako zastępca dyrektora sprzedaży w IDG Poland, dyrektor ds. magazynów Infor.pl oraz kierownik działu sprzedaży reklam „Tele Magazynu” w Mediatak – domu sprzedaży prasy regionalnej.
Baby Boomers stanowi część spółki Media Express, należącej do Grupy ZPR. Dyrektorem zarządzającym agencji jest Waldemar Izdebski.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Loretz dyrektorem sprzedaży w agencji Baby Boomers