Agnieszka Szulim i Ekskluzywny Menel reklamują Fruits and Wine
Prezenterka TVN Agnieszka Szulim i Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel, zostali bohaterami kampanii reklamującej wino Fruits and Wine, wprowadzone właśnie do sprzedaży przez firmę Sobieski.
Kampania przebiega pod hasłem „Fruits and Wine - w dobrym towarzystwie”. Zaczęła się od eventu w Warszawie prowadzonego przez Agnieszkę Szulim i Kamila Pawelskiego. Prezenterka i bloger wezmą też udział w 8 kolejnych eventach, które odbędą się w najpopularniejszych kurortach turystycznych.
W ramach akcji zaplanowano również materiały POS w najpopularniejszych centrach handlowych, advertoriale w prasie, aktywności na portalach społecznościowych (m.in. konkursy) oraz działania samplingowe w całym kraju.
- Chcemy odwiedzić jak największą liczbę miejsc w których wypoczywają Polacy i przekonać ich do nowego francuskiego trendu. Ten produkt z pewnością sprawdzi się w sezonie letnim, pozytywnie zaskakując swoimi orzeźwiającymi walorami smakowymi - zapowiada Beata Piskorska, brand manager w firmie Sobieski.
Sesję zdjęciową Szulim i Pawelskiego na potrzeby kampanii wykonała Marta Wojtal. Za realizację eventów i działań PR odpowiada agencja magnifiCo.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szulim i Ekskluzywny Menel reklamują Fruits and Wine