Agora wydaje książkę prezesa ZenithOptimedia o skutecznościreklamowej
Na początku grudnia ukaże się książka "Jak zmierzyć zwrot zinwestycji w reklamę" napisana przez prezesa włoskiego oddziałudomu mediowego ZenithOptimedia. Tytuł wydaje Agora w ramach"Biblioteki Gazety Wyborczej".
Książka "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę", którąnapisał Vittorio Bonori, prezes ZenithOptimedia we Włoszech, topodręcznik strategii komunikacji zawierający dziesięć zasadrealizacji skutecznych projektów reklamowych. Tytuł skierowany jestdo osób odpowiedzialnych za marketing i reklamę w swoich firmach, atakże do pracowników domów mediowych, agencji kreatywnych iinteraktywnych i firm sprzedających powierzchnie reklamowe orazwłaścicieli mediów. - W swojej książce Vittorio Bonori wskazujereklamodawcom spójną ścieżkę strategiczną, która pozwoli imstworzyć wartościowe relacje z konsumentami - opisuje JakubPotrzebowski, prezes ZenithOptimedia w Polsce.
Książkę "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę" publikujeAgora w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej". Premiera tytułunastąpi 5 grudnia podczas ROI Conference organizowanej przezZenithOptimedia w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Agora wydaje książkę prezesa ZenithOptimedia o skutecznościreklamowej