Agora z zespołem sprzedaży dla Sport.pl. Kieruje nim Artur Grochowski
Agora utworzyła zespół zajmujący się sprzedażą oferty reklamowej dla grupy Sport.pl. Jego dyrektorem został Artur Grochowski, po dwóch latach wracający do firmy.
Nowo utworzony zespół liczy pięć osób. Będzie zajmował się przygotowaniem oraz sprzedażą ofert reklamowych dedykowanym produktom z grupy Sport.pl - od serwisu poprzez aplikacje mobilne aż po serwisy tematyczne jak PolskaBiega.pl czy Fitness.Sport.pl.
- Jest to odpowiedź na wzrastające zainteresowanie rynku ofertami sportowymi i rekreacyjnymi - podaje spółka.
Artur Grochowski w przeszłości przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie był m.in. szefem sprzedaży lokalnej Gazeta.pl. W latach 2006-2013 jako dyrektor wydawniczy serwisu Sport.pl odpowiadał za biznes i promocję serwisu. W 2013 roku odszedł ze spółki i został dyrektorem obsługi klienta w agencji Komunikacja Plus. Następnie przez rok pracował w firmie Content Media, gdzie kierował projektem think:sport.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. Sport.pl miał 1,72 mln użytkowników i zanotował 64,6 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Agora z zespołem sprzedaży dla Sport.pl. Kieruje nim Artur Grochowski