Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)
Rusza digitalowa kampania gum Airwaves (Mars Wrigley) o mentolowym smaku. Marka w humorystyczny sposób pokazuje w niej konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje.
W ramach startującej właśnie kampanii digitalowej konsumenci będą mogli zobaczyć dwa 6-sekundowe spoty. Pokazane są w nich typowe sytuacje, kiedy podczas nauki czy pracy potrzebujemy uczucia orzeźwienia.
Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves, które poczujemy nie tylko w ustach. Spoty do końca roku będzie można oglądać poprzez formaty social, display oraz online video.
Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)