Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów
Sieć sklepów Aldi w nowej kampanii employer brandingowej "Moc, która się liczy" pokazała własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andriannę i Monikę, którzy wcielają się w superbohaterów.
Kampania #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap ruszył 12 września i potrwa do 31 października.
W najnowszej kampanii pojawiają się Kapitan Aldi, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielą się pracownicy Aldi - Patryk, Marcin, Andrianna i Monika. Filarem komunikacji jest spot wizerunkowy „Moc Aldi” z ich udziałem. Kandydaci będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują, poprzez wzięcie udziału w dedykowanej „psychozabawie”.
Na potrzeby kampanii sieć utworzyła landingpage mocaldi.pl z angażującą psychozabawą. Sieć zaplanowała szereg działań w social mediach, wykorzystując przy tym specjalny filtr na Instagramie, nośniki outdoorowe, w tym podświetlony billboard w ścisłym centrum Warszawy z pracownikami.
Komunikacja będzie wsparta kampanią banerową na najpopularniejszych jobboardach – pracuj.pl i OLX. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Grow oraz dom produkcyjny Ikona.
Dołącz do dyskusji: Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów