Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć w Human Sings
Do zespołu agencji public relations Human Signs dołączyli Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć.
Nowi pracownicy mają wzmocnić kompetencje agencji w obszarze social mediów i content marketingu.
Współpracę z Human Signs rozpoczął Tomasz Kopeć, doświadczony operator filmowy i montażysta.Realizuje dla klientów agencji materiały wideo na potrzeby mediów społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), a także klipy promocyjne i edukacyjne.
Aleksandra Grabarska (na zdjęciu niżej) objęła stanowisko junior consultant w dziale finance & fintech. Jest absolwentką SGGW Wydziału Ekonomicznego, laureatką konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego w kategorii praca licencjacka, organizowanego przez IAB Polska.
W styczniu 2021 r. z Human Signs związała się również Maria Sudnik (na zdjęciu poniżej). Jako junior consultant wspiera działy healthcare & education oraz FMCG & trade. Maria jest absolwentką UW specjalności PR i marketing medialny. Studia magisterskie kończy na kierunku Zarządzanie reklamą i mediami. Ma za sobą pracę w moskiewskiej agencji Olgi Karaulov oraz krakowskiej spółce Mirey Robotics.
Zespół Human Signs liczy aktualnie 13 osób.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Grabarska, Maria Sudnik i Tomasz Kopeć w Human Sings