Algida znów na jęzorkach
McCann Erickson przygotował nową reklamę dla Kolorków - lodów Algidy barwiących języki na zwariowane kolory.
Kampania wspiera wprowadzenie tegorocznej wersji produktu – czarno-żółtego Kolorka, który nie tylko barwi język na czarno - ale dodatkowo ma wyjątkowo kwaśny smak, bardzo doceniany przez dzieci.
Kampania skierowana jest do dziecięcych lodożerców w wieku 6-11.
Reklamy – telewizyjna i drukowana zostały stworzone w formie rysunkowej. Po świecie kolorków oprowadza dzieci bajkowy stworek, specjalnie stworzony dla tej marki. Pomysł kreatywny eksponuje i dramatyzuje nowy smak i kolor. Twórcami kreacji są Ewa Rostalska, Robert Olszewski oraz Blanka Lipińska.
Film o czarnych kolorkach można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Cartoon Network, MiniMini, Jetix). Będą też prowadzone działania w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Algida znów na jęzorkach