Alior Bank reklamuje pożyczę na „mi się"
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się".
W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS) w placówkach własnych i partnerskich, a także digital.
Nowa kampania Alior Banku
- Hasłem promocyjnym naszej najnowszej kampanii jest „Prosto pożycza mi się”. Chcemy w ten sposób pokazać, że można w łatwy sposób sprawdzić i dopasować do swoich możliwości wysokość miesięcznej raty. Klient może sfinansować różne potrzeby i te przyziemne, i te ze sfery marzeń. Nasze działania obejmują komunikację w wielu kanałach, takich jak telewizja, VOD, Internet, media społecznościowe oraz nośniki w sieciach sprzedaży. Dodatkowo, wykorzystamy wewnętrzne kanały komunikacji, takie jak Alior Online, Alior Mobile, e-maile, SMS-y oraz powiadomienia push - mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka departamentu marketingu Alior Banku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W spotach telewizyjnych przedstawiono jak Pożyczka na „mi się” umożliwia pozyskanie potrzebnych środków, bez względu na to, czy chodzi o „widzimisię”, „przydamisię” czy „marzymisię”.
Kampania będzie realizowana do 30 czerwca. Za realizację kampanii ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja PZL. Reżyserią spotu zajął się Antoni Nykowski, film powstał w domu produkcyjnym Film Republic, a za postprodukcję odpowiedzialne były studia: dźwiękowe Juice oraz postprodukcyjne Televisor.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje pożyczę na „mi się"