SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„All Together Now” oglądało 1,3 mln widzów. 27,8 mln zł z reklam

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 30 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 27,78 mln zł.

Mateusz Łopaciuk; fot. Telewizja PolsatMateusz Łopaciuk; fot. Telewizja Polsat

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 20.30, w okresie od 5 września do 24 października br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 9,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,84 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,75 mln, a w 16-59 - 2,48 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,45 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał „Supermodelkę Plus Size”, którą śledziło 1,29 mln osób przy udziałach wynoszących 8,86 proc. w 4+, 11,86 proc. w 16-49 oraz 10,56 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now” podnosi widownię stacji o 30 tys. osób (udziały minimalnie wzrosły w 4+ i 16-59 oraz spadły w 16-49).

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 19,68 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ameryka Express”; 11,72 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 5,38 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 27,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury w pierwszej polskiej edycji programu była Ewa Farna, a w panelu jurorskim zasiadali m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd), Michał Stawiński (wokalista zespołu NeuOberschlesien), Bartosz Zielony (producent muzyczny), Conrado Yanez (zwycięzca „Must be the Music 10”) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka). Show prowadził Igor Kwiatkowski.

Zwycięzcą muzycznego show został Mateusz Łopaciuk. Otrzymał on nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „All Together Now” oglądało 1,3 mln widzów. 27,8 mln zł z reklam

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek 33
Liczę na drugą serię .
odpowiedź
User
Tup
Całkiem niezły program. Na pewno lepszy od "Take me out".
odpowiedź
User
Karol
Liczę że będzie II edycja .. Chociaż środa moim zdaniem to słaby dzień na show. Może sobota?
odpowiedź