Allegro rusza w nowej odsłonie
W środę Allegro.pl startuje w nowej wersji. Zmienia się przede wszystkim szata graficzna i układ serwisu. Zintegrowane zostały nowe funkcjonalności wprowadzone ostatnio na stronie.
W nowej wersji Allegro.pl górne pole wyszukiwarki zostało powiększone, przesunięte na środek i uzupełnione o domyślną opcję wyszukiwania w konkretnych działach. Obok znajduje się symbol koszyka zakupowego odsyłający użytkownika do jego konta w serwisie.
Poniżej wprowadzono poziomie menu z działami głównymi, które poprzednio były prezentowane z boku. Teraz w menu bocznym pokazywane są kategorie poszczególnych działów. Natomiast między działami głównymi można szybko i płynnie przechodzić, najeżdżając na ich nazwy w menu górnym. Wśród działów pojawił się jeden nowy - Strefa okazji.
U dołu strony głównej prezentowane są oferty wyróżnione: Wyjątkowe Okazje i Hity Tygodnia.
Strony z ofertami i wynikami wyszukiwania wyglądają podobnie jak dotychczas. Przy czym bardziej widoczne są przyciski pozwalające zamieszczać linki do aukcji w serwisach społecznościowych. Ponadto w większym polu prezentowane są zdjęcia sprzedawanych przedmiotów.
W całym Allegro.pl zmieniła się szata graficzna: elementy w ciemnoszarym kolorze zastąpiło białe tło.
Nowa wersja serwisu została napisana zupełnie od początku. Przez rok pracowali nad nią programiści Grupy Allegro. Na wszystkich etapach nową odsłonę testowali wybrani użytkownicy (ogółem ponad 500 tys.).
Allegro.pl ma 15,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z czego ok. 70 tys. to firmy, które jednak generują większość obrotów serwisu. Ok. 80 proc. transakcji realizowanych jest na stronie w systemie „Kup teraz”. W grudniu ub.r. Allegro.pl odwiedziło 10,44 mln użytkowników, którzy wykonali 4,66 mld odsłon (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: Allegro rusza w nowej odsłonie