Allegro Smart! przez tydzień aktywowało ponad 100 tys. użytkowników
Przez pierwszy tydzień od startu usługę Allegro Smart!, obejmującą dostawy produktów w modelu abonamentowym, aktywowało ponad 100 tys. użytkowników Allegro.pl. W ramach nowej opcji kupiono ponad 850 tys. produktów.
- Codziennie od 10 do 15 tysięcy nowych klientów zaczyna korzystać z Allegro Smart! a to dopiero początek. Równolegle z dołączaniem coraz większej liczby konsumentów, coraz więcej sprzedawców bierze udział w programie. W pierwszym tygodniu sprzedający dodali blisko 4 miliony nowych ofert, aby dołączyć do 34 milionów ofert dostępnych przez Allegro Smart! - opisuje Francois Nuyts, prezes Allegro.
Firma podała, że w pierwszym tygodniu dostępności usługi Allegro Smart! najczęściej kupowano za jej pośrednictwem produkty z kategorii takich jak dom i ogród, zdrowie, uroda, żywność, elektronika, a nieco rzadziej - produkty dla dzieci, książki i multimedia, części samochodowe oraz moda.
Ponadto w bardzo krótkim czasie wyprzedano część ofert z opcji Smart! Okazje obejmującej produkty i usługi z dużymi rabatami.
- To potwierdza, że polscy klienci świetnie liczą i widzą oszczędności, jakie zapewnia im Allegro Smart! Trafiliśmy w sedno, spełniając ich oczekiwania dotyczące oszczędności czasu i pieniędzy, oferując wygodne i bezpłatne dostawy. - dodaje Francois Nuyts
Allegro Smart! to pakiet 365 lub 180 wysyłek produktów
Opcja Allegro Smart! została udostępniona w poniedziałek 27 sierpnia. Obejmuje dwa pakiety wysyłek produktów zamówionych na Allegro: 365 w ciągu 12 miesięcy (co kosztuje 49 zł) lub 180 w ciągu 6 miesięcy (za 39 zł). Z takiej wysyłki można skorzystać, jeśli jednorazowe zakupy od jednego sprzedawcy wynoszą minimum 40 zł. Opcję można korzystać za darmo przez 30 dni.
Wysyłki są dostarczane do ponad 15 tys. punktów odbioru: Paczkomatów InPostu, punktów Ruchu, sklepów Freshmarket i Żabka, stacji Orlen oraz placówek Poczty Polskiej na terenie kraju.
Allegro Smart! obejmuje bezpłatne zwroty z Paczkomatów i punktów odbioru Poczty Polskiej, a także kilka opcji dodatkowych, m.in. specjalne oferty Smart Okazje i dodatkowe Monety uprawniające do tańszych zakupów w ramach programu lojalnościowego Allegro.
Na starcie nowa opcja pojawiła się przy 30 mln ofert, czyli jednej trzeciej wszystkich dostępnych na Allegro. Mogą ją oferować tylko zaufani sprzedawcy: ci ze statusem Super Sprzedawca lub minimum 98 proc. pozytywnych ocen.
Uruchomieniu Allegro Smart! towarzyszy kampania reklamowa, które bohaterowie dziwią się, jak tania jest ta usługa w przeliczeniu na jedną przesyłkę.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Allegro.pl zanotowało 16,72 mln realnych użytkowników i 1,23 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 2,72 mln użytkowników.
Według sprawozdań złożonych w KRS od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego nowego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: Allegro Smart! przez tydzień aktywowało ponad 100 tys. użytkowników