SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chapter1 autorem nowych opakowań marki Altax

Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy Sherwin - Williams Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.

Agencja Chapter1 współpracuje z Sherwin-Williams Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu tego marketera. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio firmy - brandu Valspar.

Celem obecnego projektu jest redesign opakowań tak zwanej linii technicznej, czyli produktów do ochrony drewna i innych powierzchni. 

- Packaging to dla nas ważna część design brandingu i wynika wprost ze strategii marki. Dzięki temu, że obsługujemy Altax kompleksowo, bardzo dobrze rozumiemy markę i możemy odpowiednio zadbać o spójność materiałów: począwszy od strony www, przez social media, po BTL i opakowania właśnie – komentuje Magdalena Drzazga, founder&CEO agencji Chapter1.

Celem obecnego redesignu jest dostosowanie wyglądu opakowań produktów linii technicznej do pozostałych opakowań marki, które przeszły rebranding w ostatnich latach, takich jak np. farby do metalu, lakierobejce, farby do drewna, czy farba do MDF i laminatów do wnętrz.

Produkty linii technicznej Altax w nowych opakowaniach wejdą do sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym.
 

Dołącz do dyskusji: Chapter1 autorem nowych opakowań marki Altax

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl