„Amazing to znaczy” w kampanii nowej Škody Octavii (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Integrated, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com, Good Looking Studio, New Age Media, MediaCom Warszawa i Q&A Consulting.
Kampania nowej Škody Octavii jest oparta na nowych, zaskakujących definicjach wyrazu „amazing”. - Pokazujemy, że tak jak słowo „amazing” ma wiele znaczeń, tak nowa Škoda Octavia zaskakuje nas na wiele sposobów, emocjonalnych i racjonalnych - opisuje Piotr Maj, Communication Manager marki Škoda.
Akcja rozpoczęła się 4 marca etapem teaserowym, w którym przedstawiano nowe znaczenia „amazing”. Od 11 marca trwa właściwa odsłona, która ma na stałe przypisać to słowo do nowej Škody Oktavii.
Kampania, zaplanowana, do 30 kwietnia, obejmuje reklamy w telewizji, radiu i prasie. Ponadto w ramach akcji organizowane są wideo mappingi 3D: na muralach w Warszawie (we wtorki i środy) i w Poznaniu (w piątki i soboty) (w Poznaniu), które można będzie oglądać do końca marca w godz. 19-22, a także w kinach Cinema City Arkadia w Warszawie i w Cinema City Poznań Plaza. Pokazy urozmaicą zdjęcia uczestników facebookowego konkursu na znaczenia słowa „amazing”. Z kolei w ramach projektu „Amazing parts”, który rozpocznie się 18 marca, a zakończy na targach Motorshow Poznań w dniach 4-7 kwietnia, nowa Škoda Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci stworzą obiekty sztuki użytkowej.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine, za aktywności w samych mediach społecznościowcych - agencja Kalicińscy.com, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Realizacją wideo mappingów zajmują się firmy Good Looking Studio i New Age Media, a działaniami komunikacyjnymi i współpracą z mediami - agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: „Amazing to znaczy” w kampanii nowej Škody Octavii (wideo)