Amazon: tańszy Kindle z reklamami
Amazon.com wprowadza do sprzedaży tańszą wersję swojego czytnika e-booków Kindle. Z obniżoną ceną wiąże się wyświetlanie reklam na ekranie urządzenia.
Specjalny model czytnika - Kindle with Special Offers - kosztuje 114 dolarów, czyli o 25 dolarów mniej od najtańszego modelu urządzenia. W USA można już składać wstępne zamówienia, a wysyłka ruszy 3 maja.
Promocyjna wersja Kindle ma identyczną specyfikację techniczną jak model kosztujący 139 dolarów. Różnica polega na tym, że na jego wyświetlaczu będą pokazywały się reklamy - w formie sponsorowanych wygaszaczy oraz specjalnych ofert na dole głównego akranu.
Wśród pierwszych reklamodawców, których oferty wyświetlą się nabywcom czytnika, będą Buick, Olay i Visa. Swoje oferty promował będzie także sam Amazon, np. możliwość zakupu karty podarunkowej o wartości 20 dolarów za 10 dolarów, 6 audiobooków w cenie 6 dolarów (normalnie 68 dolarów), czy też jeden album ze sklepu Amazon MP3 za jednego dolara. Pełna lista aktywnych ofert będzie też dostępna z poziomu menu czytnika.
Amazon wprowadza także "AdMash" - darmową aplikację i stronę internetową, gdzie użytkownicy będą mogli głosować na najlepsze reklamy, które następnie będą wyświetlane posiadaczom Kindle w formie sponsorowanych wygaszaczy.
Dołącz do dyskusji: Amazon: tańszy Kindle z reklamami