Amica zwraca uwagę na los ukraińskich imigrantów w Polsce w kampanii "Amica for others"
Producent sprzętu AGD Amica po raz drugi prowadzi kampanię "Amica for others", która porusza temat imigrantów z Ukrainy w Polsce i ich samotność. Akcję przygotowała agencja C108.
W ramach kampanii przygotowano film „Z dala od domu”, w którym pokazane są trudy życia Ukraińców, którzy przyjeżdżają do pracy w Polsce. Materiał porusza problem ludzkiego wymiaru samotności.
Wideo emitowane jest w kinach i internecie od 26 grudnia 2019 r. – kiedy w Polsce kończy się okres świąteczny, a dla sąsiadów zza wschodniej granicy rozpoczyna czas przygotowań do świąt prawosławnych.
- Wszyscy żyjemy w niesamowitym pędzie, co powoduje, że otaczający nas ludzie znikają z naszego horyzontu. W ramach projektu „Amica for others” chcemy zmieniać naszą codzienność na lepsze, poczynając od relacji z osobami mieszkającymi drzwi obok. W poprzedniej edycji skupiliśmy się na osobach starszych i ich osamotnieniu, w aktualnej odsłonie chcemy wskazać na niemal milionową rzeszę niewidzialnych sąsiadów, jakimi są imigranci z Ukrainy, którzy pracują z nami, żyjąc z dala od domu i najbliższych - mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.
Druga edycja „Amica for others”
„Amica for others” jest częścią strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby.
Za koncepcję i realizację filmu w reżyserii Marcina Filipowicza odpowiada agencja C108. Film jest pierwszym z szeregu działań w ramach projektu poruszającego problem sąsiedzkiej integracji polsko-ukraińskiej, jakie Amica planuje zrealizować w przyszłym roku. Firmy zatrudnia blisko 400 osób pochodzenia ukraińskiego.
Dołącz do dyskusji: Amica zwraca uwagę na los ukraińskich imigrantów w Polsce w kampanii "Amica for others"
amica to ukr/pski kołchoz dlatego takie rzewne coś popełnia. Mogą nazwę cyricą jeszcze napisać, a najlepiej przenieść się do kijowa.