"Amica Golden Club" - ruszyła trzecia edycja
Ruszyła trzecia edycja programu lojalnościowego "Amica Golden Club", który ponownie prowadzi należąca do McCann Worldgroup agencja Momentum Worldwide.
"Amica Golden Club" to program motywacyjny kierowany do sprzedawców. Dobre wyniki sprzedaży produktów marki Amica premiowane będą punktami, które przeliczane są na nagrody, w tym bonusy pieniężne, nagrody rzeczowe oraz dla najlepszych sprzedawców - podróż szklakiem poszukiwaczy złota w USA.
Momentum Worldwide jest autorem platformy komunikacyjnej programu oraz odpowiada za jego obsługę, komunikację SMS’ową oraz przygotowanie i produkcję materiałów promocyjnych, takich jak foldery informacyjne i pakiety powitalne.
Agencja interaktywna MRM Worldwide stworzyła platformę internetową www.goldenclub.amica.pl, gdzie można znaleźć informacje o programie oraz sprawdzić stan zgromadzonych punktów.
Trzecia edycja programu "Amica Golden Club" potrwa do 31 grudnia 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: "Amica Golden Club" - ruszyła trzecia edycja