Amica w reklamach promuje swoje nowe logo i hasło „for living” (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sprzętu AGD Amica prezentująca nowe logo tej marki i hasło „Amica for living”. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Serviceplan i Value Media.
Spot z kampanii w dynamicznej stylistyce pokazuje dzień z życia kobiety i mężczyzny, którym w różnych sytuacjach towarzyszą urządzenia Amica. W górnym rogu prezentowane jest nowe logo marki, a na końcu pojawia się jej nowy slogan „Amica for living”.
Zmieniona identyfikacja marki Amica została zaprezentowana pod koniec lipca.
Nowe logo i hasło „for living”
- Zmiany w formie znaku słowno-graficznego są związane z opracowaną i wdrażaną właśnie nową strategią komunikacji marki. Są jej oczywistą częścią składową, jednak dotyczyć ona będzie szeregu płaszczyzn, na jakich nasza marka komunikuje się z odbiorcami końcowymi. Od początku roku prowadzimy intensywne badania rynkowe dotyczące zarówno odbioru samej marki jak i postrzegania i sposobu użytkowania naszych produktów przez klientów. Opierając się na tej wiedzy, zaczęliśmy wdrażać zmiany, których najbardziej widocznym akcentem jest zmiana logotypu - opisuje Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica.
Identyfikację przygotowała agencja NuOrder.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet, kina oraz punkty sprzedaży
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Amica w reklamach promuje swoje nowe logo i hasło „for living” (wideo)