SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS na przystankach

Należąca do Agory grupa AMS, największa w Polsce firma reklamy zewnętrznej, chce rozwijać kolejne nośniki reklamowe w dużych miastach.

- Mamy wiele projektów dostosowania reklamy do miejskiej infrastruktury - twierdzi "Rzeczpospolitej" Marek Kuzaka, wiceprezes AMS, która ma ok. 30 proc. udziału w polskim rynku outdooru, czyli reklamy zewnętrznej. Jednym z tych projektów jest wprowadzony w październiku system reklam na ścianach budynkówo powierzchni 50 mkw. i 100 mkw. Spółka, która na razie ma 40 takich powierzchni w największych miastach, do końca 2006 r. chce zwiększyć ich liczbę do 240. W przyszłym roku AMS chciałaby też rozwijać system tablic reklamowych na miejskich meblach (np. ławki, stojaki na rowery), które będzie proponować władzom największych aglomeracji.

Spółka planuje również zwiększyć swój udział w reklamach na środkach komunikacji miejskiej, który na razie szacuje na 35 proc. Odjesieni ubiegłego roku AMS sprzedaje powierzchnię reklamową na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Teraz zamierza poszerzyć tę ofertę o tramwaje. Liczy też na wejście z reklamami do warszawskiego metra, które od sierpnia zwleka z rozstrzygnięciem przetargu na nośniki reklamowe. Jeszcze dłużej, bo od 8 lat, AMS, podobnie jak inne firmy z tej branży, czeka na rozstrzygnięcie przetargu na zagospodarowanie ok. 3 tys. przystanków miejskich w Warszawie. AMS, który poprzez swoją spółkę zależną Adpol utrzymuje na razie ok. 530 wiat na stołecznych przystankach, podpisał w tym roku umowy na budowę wiat w Szczecinie i w Łodzi - czytamy w "Rz".

Szefowie spółki narzekają na chaos urbanistyczny i reklamowy w polskich miastach. Ich zdaniem, przyczyniają się do tego złe regulacje prawne dotyczące rozwoju nośników reklamowych. Marek Kuzaka podkreśla, że różne miasta stosują różne procedury dotyczące nowych inwestycji, a urzędnicy uznaniowo interpretują przepisy prawne.

Dołącz do dyskusji: AMS na przystankach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl