AMS i Ströer Polska przedłużyły umowę na nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie
Konsorcjum firm reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska podpisały z władzami Warszawy aneks do umowy koncesji na budowę i eksploatację wiat przystankowych w Warszawie przez AMS.
Z komunikatu giełdowego Agory, do której należy AMS wynika, że aneks do umowy wydłuża czas jej obowiązywania do 11 maja 2024 r.
"Zawarcie aneksu nastąpiło w następstwie postępowania arbitrażowego wygranego przez Konsorcjum, które w okresie odpowiadającym czasowi przedłużenia podzieli się kosztami i przychodami związanymi z eksploatacją wiat" - podano w komunikacie.
Z kolei jesienią 2013 roku AMS w konsorcjum ze Ströer Polska (ta druga spółka szybko się z niego wycofała) podpisała z Urzędem m.st. Warszawy umowę na wymianę i eksploatację 1580 wiat przystankowych w stolicy. Firma w zamian za wymianę tych wiat w ciągu trzech lat zyskała możliwość sprzedaży ich oferty reklamowej przez prawie 9 lat. Pierwsze nowe wiaty oddano do użytku jesienią 2014 roku.
Jesienią 2018 roku władze Warszawy zawarły z AMS poprzednią umowę dotyczącą prowadzenia działań informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy. Wartość kontraktu wyniosła 2,4 mln zł, a zamówienie zostało udzielone spółce w trybie z wolnej ręki.
Dołącz do dyskusji: AMS i Ströer Polska przedłużyły umowę na nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie