Schulz brand friendly zmienia nazwę na Ancymony
Agencja reklamowa Schulz brand friendly po 24 latach obecności na rynku zdecydowała się na rebranding i nową nazwę - Ancymony.
Marka Schulz brand friendly powstała z inspiracji „Sklepami cynamonowymi” Brunona Schulza. Agencja poinformowała, że po bardzo dobrym dla niej 2020 roku przeprowadziła badania wizerunku, które zaowocowały decyzją o zmianie "przykurzonej tożsamości, ale bez odcinania się od korzeni. Tak powstały Ancymony" - czytamy w komunikacie.
Koniec Schulz brand friendly
- Przez ponad 20 lat budowaliśmy mocną markę. Czy nam żal? Pandemia wiele nam uświadomiła i nauczyła nas mnóstwa nowych rzeczy. Że zmiana następuje właśnie teraz, stanowi najlepszy dowód na to, że podnosimy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Ancymony to zdecydowanie (wreszcie!) przestrzeń na kreatywną iskrę, wyrazistość, humor i dystans. Nie piszemy grubych tomów o naszej nowej strategii. Zamiast tego koncentrujemy się na elastycznej taktyce - jesteśmy wielozadaniowi, zwinni, reaktywni i gotowi, by zacząć wszystko od nowa, jeżeli nie jesteśmy zadowoleni z efektów naszej pracy - komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony (dotychczas Schulz brand friendly).
Czas na Ancymony
Za rebranding odpowiadał zespół kreatywny zarządzany przez Michała Gajewskiego, associate creative directora w agencji Ancymony (Schulz).
- Różnorodność - odmieniana przez przypadki, osobowości i punkty widzenia - to pojęcie, które oddaje istotę naszych czasów. Właśnie dlatego, stając do rebrandingu, najpierw zaprojektowaliśmy cały proces, którego założenia miały znaleźć odbicie w jego efektach - komentuje Michał Gajewski.
- 2020 zdecydowanie był naszym rokiem. Wprowadziliśmy kilka odważnych zmian w strukturze firmy. Wydzieliliśmy niezależną komórkę socialmediową, zarządzaną przez Katarzynę Czajkowską. Połączyliśmy działy strategii i mediów, a na czele zespołu stanął Paweł Jóźwik. Zreorganizowaliśmy siły kreatywne, awansując Wojciecha Papuzińskiego i Michała Gajewskiego na associate creative directorów. W swoich zespołach rozwinęli oni wyspecjalizowane komórki kreatywne (kilkunastu nowych art directorów, copywriterów i motion designerów). Monika Popowska, client service director, skupiła się na rozwoju biznesu u kluczowych klientów agencji, a także poszerzyła kompetencje działu o produkcję. A Dominika Kozłowska, która wróciła do agencji po rocznej przerwie, rozbudowała dział PR i przy mocnej współpracy z new businessem, zarządzanym przez Michała Cieciaka, pomogła w przejściu przez skomplikowany proces rebrandingu, w który na różnych etapach zaangażowana była cała agencja - podsumowuje Andrzej Kapera, managing director agencji.
Agencja Ancymony ma w swoim portfolio takie marki jak Kaufland, Wawel, Pudliszki, Lubelską, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Mitsubishi.
Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly zmienia nazwę na Ancymony
Super! Nie myśleliśmy o tym! Widzimy jeszcze potencjał na nazwę dla zespołu punkowego. Ruszacie z nami w trasę koncertową? :)