Andrzej Matuszyński odchodzi z Cyfrowego Polsatu
Andrzej Matuszyński, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klienta, po pięciu latach pracy w Cyfrowym Polsacie złożył rezygnację, z powodów osobistych, z zajmowanego stanowiska.
Bezpośredni nadzór nad obszarami, których koordynacją zajmował się Matuszyński, przejmie Dominik Libicki, prezes zarządu.
Andrzej Matuszyński pracę w Cyfrowym Polsacie rozpoczął w marcu 2005 r. na stanowisku dyrektora marketingu i obsługi klienta. W sierpniu 2007 r. dołączył do zarządu firmy, będąc odpowiedzialnym za te same, co dotychczas obszary jej funkcjonowania.
Matuszyński był odpowiedzialny za przygotowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej firmy, dzięki której liczba abonentów platformy wzrosła z 400 tysięcy w 2004 r. do 3,2 miliona na koniec 2009 r. Będąc zwierzchnikiem centrum obsługi klienta dbał o wprowadzanie wysokich standardów obsługi abonentów i realizację procesów ją usprawniających.
Spółka nie planuje rozpoczęcia procesu rekrutacji na stanowisko opuszczone przez Matuszyńskiego.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Matuszyński odchodzi z Cyfrowego Polsatu