Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time
Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time. Odpowiada m.in. za nadzór nad zespołami sprzedażowymi, które pracują dla magazynów i serwisów internetowych grupy.
Nowemu dyrektorowi handlowemu podlegają segmenty budowa i wnętrza, zdrowie i parenting, hobby, informatory, a także działy wsparcia sprzedaży prasy i internetu oraz 360 Content Team. Tuzinowski wcześniej zarządzał działem wsparcia sprzedaży prasy, a także agencją 360 Content Team.
Związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu Eska Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia Eska Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. badań i rozwoju w spółce Radio Eska. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora działu projektów specjalnych. W latach 2016-2017 był związany z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.
Obecnie dyrektorem połączonego działu wsparcia sprzedaży prasy i internetu jest Michał Marzysz (wcześniej dyrektor działu wsparcia sprzedaży internetu).
Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły natomiast Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w Time, rozstała się z firmą.
Biuro reklamy prasy i internetu Time odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz: magazynów, m.in.: „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak Mama” i „Podróże”; serwisów internetowych, m.in. Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl oraz informatorów i katalogów.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time