Aneta Sternicka: z Pracowni Kreatywnej do LiquidThread
Aneta Sternicka dołączyła do LiquidThread, agencji w ramach Starcom MediaVest Group zajmującej się realizacją projektów branded content. Ostatnio pracowała w Pracowni Kreatywnej (należącej do Grupy ZPR).
Aneta Sternicka objęła w LiquidThread stanowisko konsultanta ds. branded content. Będzie się zajmowała realizacją niestandardowych działań w treści mediów, ze szczególnym uwzględnieniem projektów wielokanałowych.
Ostatnio Sternicka była project managerem w należącej do Grupy ZPR Pracowni Kreatywnej. Zajmowała się projektami niestandardowymi w stacjach Eska TV oraz Fokus TV. Wcześniej pracowała w Atmediach na stanowisku specjalisty ds. marketingu. Studiowała PR i marketing medialny na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
W ubiegłym roku do LiquidThread dołączyli Maciej Cichewicz jako senior branded content consultant oraz Julia Zagórska jako junior branded content consultant.
LiquidThread tłumaczy te wzmocnienia kadrowe dużym wzrostem liczby realizowanych projektów. Ponadto agencja, dotychczas koncentrująca się na obsłudze obecności marek w produkcjach telewizyjnych, chce rozwijać ofertę również w innych mediach (zwłaszcza internecie) i tworzyć projekty crossmediowe.
LiquidThread pracuje obecnie dla kilkudziesięciu klientów Starcom MediaVest Group, wśród których są m.in. PZU, Samsung, Deichmann, ZT Kruszwica, Enea, Sante, Vision Express, Intermarche, Bricomarche i Avon.
Dołącz do dyskusji: Aneta Sternicka: z Pracowni Kreatywnej do LiquidThread