Ani Mru Mru wraca do dzieciństwa w reklamach oranżady Hellena (wideo)
Rusza tegoroczna kampania reklamowa oranżady Hellena z udziałem członków kabaretu Ani Mru Mru. Akcję, pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, przygotowały firmy GonnaBe i Universal McCann.
Nowe reklamy Helleny pokazują, jak członkowie Ani Mru Mru spełniają swoje marzenia z dzieciństwa. W pierwszym spocie Michał Wójcik wciela się w rolę muzyka rockowego.
- Tegorocznymi działaniami chcemy przypomnieć konsumentom, że oranżada Hellena to ta jedyna, oryginalna. Jej słodycz zapewnia niepowtarzalny smak i niesie wspomnienia z dzieciństwa, a bąbelki sprawiają, że jest mocno orzeźwiająca - komentuje Sylwester Michałek, brand manager Helleny. - Kampania ma także na celu umocnienie świadomości wysokiej jakości tego produktu - dodaje.
W zeszłorocznej kampanii oranżady Hellena członkowie Ani Mru Mru wcielili się w rolę podróżników zwiedzających Polskę (zobacz szczegóły).
Obecna kampania obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe, odnowiona strona Helleny), punkty sprzedaży oraz loterię konsumencką.
Reklamy przygotowała agencja GonnaBe, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Ani Mru Mru wraca do dzieciństwa w reklamach oranżady Hellena (wideo)