SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anja Rubik nową bohaterką reklam CCC

Modelka Anja Rubik, prowadząca w TVN „Project Runway”, została ambasadorką reklamową marki obuwia i torebek CCC.

Anja Rubik w reklamie CCC Anja Rubik w reklamie CCC

Rubik pracowała dla firmy CCC już 2009 roku, gdy promowała będącą w jej portfolio markę Quazi (dowiedz się więcej). Teraz promuje nową kolekcję butów i torebek pod marką CCC - jej wizerunek pojawił się m.in. w katalogach. 

Szczegółów dotyczących kampanii z udziałem modelki nie udało nam się w poniedziałek ustalić, a informację o jej udziale w akcji promocyjnej jako pierwszy podał serwis Afterparty.pl

Anja Rubik wiosną pojawi się na antenie TVN w roli prowadzącej drugą edycję programu „Project Runway” (więcej na ten temat). Modelka od wielu lat jest ambasadorską firmy jubilerskiej Apart i bierze udział w jej kampaniach reklamowych.

Marka CCC często w swoich kampaniach korzysta z wizerunku znanych osób. Ostatnio w jej reklamach wystąpiła modelka Anna Jagodzińska (zobacz szczegóły). Wcześniej markę promowali Anna Przybylska i Piotr Adamczyk (więcej na ten temat), a także Joanna Koroniewska z Maciejem Dowborem (więcej o tym).

Ostatnią kampanię z udziałem Anny Jagodzińskiej przygotował samodzielnie dział marketingu firmy.

Dołącz do dyskusji: Anja Rubik nową bohaterką reklam CCC

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Quazi wcale nie jest właścicielem CCC, ani nawet spółką zależną. "Spółka akcyjna CCC SA jest podmiotem dominującym w Grupie Kapitałowej CCC i posiada 100% udziałów w kapitale spółek zależnych" - czytamy na stronie przedsiębiorstwa.
0 0
odpowiedź
User
j
Doskonały wybór biorąc pod uwagę, że to chyba pierwszy i ostatni raz gdy Rubik widziano z torebką wartą 120 złotych. Śmieszne.
0 0
odpowiedź
User
abc
Światowej sławy modelki reklamują brandy/sklepy, w których możesz kupić t-shirt za dużo mniej niż 120 pln więc to żaden argument.
0 0
odpowiedź