SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Juda na czele nowego działu produktu e-commerce w Wirtualnej Polsce

Anna Juda objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu produktu e-commerce w Wirtualnej Polsce. Wcześniej kierowała w spółce segmentem lifestyle i rozrywka.

Wyodrębnienie nowego działu, którym kieruje Anna Juda, związane jest z systematycznym wzrostem znaczenia rozwiązań dla rynku e-commerce w przychodach Wirtualna Polska Media. Nowa jednostka ma za zadanie budować produkty i usługi, które będą pomagać w podejmowaniu codziennych decyzji konsumenckich.

Dotychczasowe obowiązki Anny Judy jako szefowej lifestylu i rozrywki przejmuje Mariola Kucharska, która jednocześnie kieruje obszarem zdrowie i parenting.

Serwisy z Grupy Wirtualna Polska wygenerowały w październiku br. 2,43 mld odsłon i miały 14,8 mln użytkowników. 

 

Dołącz do dyskusji: Anna Juda na czele nowego działu produktu e-commerce w Wirtualnej Polsce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zo
Powodzenia, Ania!
Super osoba na to miejsce.
0 0
odpowiedź
User
wert
14,8 mln uzytkownikow w pazdzierniku... mhmmm - to jakby byli za Gazeta.pl i Polska Press na 10 miejscu :)
0 0
odpowiedź
User
...
O jezu....
0 0
odpowiedź