Anna Lipińska: z ClickAdu do Codemedia
Anna Lipińska dołączyła do zespołu Codemedia, obejmując stanowisko account directora. Wcześniej pracowała m.in. ClickAdzie, OMD i Optimedia Poland.
Obecnie w Codemedia Lipińska pokieruje ośmioosobowym zespołem online. Ostatnio zatrudniona była na stanowisku planning & buying directora w ClickAd i realizowała projekty dla takich klientów jak: Totalizator Sportowy, FFiL Śnieżka, Miasto Poznań i Polski Bank Przedsiębiorczości.
Ogółem Marta Lipińska ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w branży mediowej. Karierę zaczynała w mediach (m.in. Radio Zet), a następnie w domach mediowych - OMD i Optimedia Poland - gdzie pracowała na stanowiskach media plannera i media buyera.
Jest absolwentką wydziału nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Anna Lipińska: z ClickAdu do Codemedia