SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Popek ambasadorką kampanii „Śniadaniowa Klasa”

Trwa „Śniadaniowa Klasa”, kampania promująca zdrowe śniadania. Ambasadorką akcji, organizowanej przez firmę ZT Bielmar, jest prezenterka TVP2 Anna Popek.

Celem kampanii „Śniadaniowa Klasa” jest promowanie zasad zdrowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (również drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia. Akcja jest skierowana przede wszystkim do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców. - Śniadanie to ważny moment w ciągu  dnia: czas rozmowy i czerpania radości z tego, że możemy być razem. Takie wspólne, rodzinne śniadanie pozytywnie nastraja na cały dzień - podkreśla Anna Popek, ambasadorka kampanii.

W ramach działań adresowanych do dzieci organizowane będą warsztaty edukacyjne i konkurs dla uczniów II i III klasy szkoły podstawowej, natomiast nauczycielom zostaną przekazane gotowe scenariusze lekcji dla nauczycieli dotyczących prawidłowego odżywiania. Dla rodziców skierowany będzie konkurs „Śniadanie się opłaca” oraz spotkania z dietetykami i lekarzami. Dodatkowo w ramach programu „Śniadaniowa Drużyna” opieką dietetyczną (polegającą m.in. na ułożeniu specjalnej diety dostosowanej do potrzeb sportowców i bieżących konsultacjach) objętych zostanie 10 wybranych szkolnych klubów koszykówki dziewczęcej z całej Polski, które jesienią zagrają w Międzynarodowym Festiwalu Koszykówki Dziewcząt oraz Turnieju Śniadaniowej Klasy (obie imprezy odbędą się w Sosnowcu).



Jesienią kampania zostanie wsparta spotami w telewizji, przygotowanymi i zaplanowanymi wspólnie z domem mediowym Innovations, oraz działaniami w internecie (reklamy, m.in. AdWords, kontynuacja aktywności na fanpage’u facebookowym). Akcja rozpoczęła się w czerwcu, a potrwa do końca br.

Organizatorem i sponsorem kampanii są Zakłady Tłuszczowe Bielmar, natomiast jej patroni medialni to „Przyjaciółka”, „Dyrektor Szkoły”, „Edufakty”, sieciaki.pl, skarbydzieci.pl i republikadzieci.pl. Natomiast koordynatorem i pomysłodawcą akcji jest agencja Planet PR.

Dołącz do dyskusji: Anna Popek ambasadorką kampanii „Śniadaniowa Klasa”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sniadanie
bardzo dobry pomysł
odpowiedź
User
Martin
www.bielmar.pl
odpowiedź