Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw
Pracę w dziale client service agencji reklamowej MullenLowe Warsaw zaczęła Anna Stawska (wcześniej m.in. w TBWA i Y&R), a w dziale kreacji - Sławomir Bełch (wcześniej m.in. w Momentum Worldwide i FCB Warsaw) oraz Piotr Gardocki (wcześniej m.in. w BBDO, Grey i JWT).
Anna Stawska objęła w MullenLowe Warsaw stanowisko account directora. Poprzednio przez 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii FMCG, handlu i usług. Wcześniej była związana m.in. z agencjami TBWA, Youg&Rubicam i McCann Erickson. W branży marketingowe jest od 13 lat.
Sławomir Bełch pracuje w MullenLowe Warsaw jako senior art director. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Momentum Worldwide, Tipping Point, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Przygotowywał reklamy ALT-owe, BTL-owe i internetowe dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Meybeline i Nestle. W branży reklamowej pracuje od 11 lat.
Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw objął funkcję senior digital copywritera. Jest związany z branżą reklamową od 7 lat, pracował w agencjach BBDO Warszawa, Grey Group Poland, JWT Warszawa i VML Poland. Realizował projekty dla takich firm i marek jak IKEA, Microsoft, H&M, Lay's, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro i mBank.
- Nowe osoby w naszym zespole mają za sobą wieloletnie doświadczenie w obszarach ATL, BTL i digital. Doskonale wpisują się w profil agencji, obejmujący szeroki i możliwie kompleksowy wachlarz usług oferowanych naszym klientom. Szczególnie zaś cieszymy się z tego, że Ania, Sławek i Piotrek jeszcze bardziej wzmocnią nasze kompetencje w obszarze digital - komentuje Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw