Antidotum na głębokie zmarszczki
Kampania Publicis dla kremu Garnier Ultra-Lift
Rozpoczyna się kampania telewizyjna kremu Garnier Ultra-Lift przygotowana przez agencję reklamową Publicis. Przedmiotem kampanii jest zaprezentowanie nowej formuły znanego już kremu Garnier Lift. Grupę docelową kampanii stanowią kobiety powyżej 30 roku życia. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Optimedia.
Garnier Ultra-Lift to krem przeciwzmarszczkowo-dermoodprężający z wyciągiem z korzenia imbiru. Czysty naturalny ekstrakt imbiru, o który została wzbogacona formuła kremu, hamuje mikroskórcze skóry będące przyczyną zmarszczek. To dzięki niemu skóra już po godzinie wygląda na odprężoną, a zmarszczki są bardziej wygładzone.
Kreację spotu utrzymano w czerwono-białej kolorystyce nawiązującej do opakowania kremu.
Film rozpoczyna się od ukazania problemu - widocznych zmarszczek, pojawiających się na skutek pracy mięśni twarzy. Po zastosowaniu kremu Garnier następuje zmiana - odprężona skóra staje się bardziej gładka, a zmarszczki są mniej widoczne, nawet te głębokie.
Jak w większości filmów prezentujących produkty marki Garnier, również i w tym spocie problem przedstawiony jest za pomocą symbolu - głębokie zmarszczki uosabia wyjątkowy aktor - sympatyczny, piesek rasy sharpei. Na szczęście jemu zmarszczki dodają tylko uroku.
Dołącz do dyskusji: Antidotum na głębokie zmarszczki