AOL sfinalizował przejęcie The Huffington Post
Firma AOL sfinalizowała przejęcie internetowego serwisu The Huffington Post.
AOL zapowiedziało, że połączy The Huffington Post z serwisami należącymi do AOL Media i AOL Local. Wspólnie stworzą one The Huffington Post Media Group, na której czele stanie Arianna Huffington, współzałożycielka przejętego portalu.
Transakcja, w ramach której AOL zapłaciło za The Huffington Post 315 milionów dolarów, została ogłoszona miesiąc temu (więcej na ten temat).
AOL podaje, że wchodzące w skład The Huffington Post Media Group serwisy w styczniu bieżącego roku odwiedziło 253 milionów unikalnych użytkowników z całego świata (w tym 117 mln z USA), a sam The Huffington Post - 27 milionów internautów zza oceanu (wg danych comScore).
Dołącz do dyskusji: AOL sfinalizował przejęcie The Huffington Post
- Upadłość Konsumencka Sanok
- Upadłość Konsumencka Sanok