Aplan Media, Fabryka Komunikacji Społecznej i Esky.pl chcą przygotować wizerunkową kampanię Polski
Do przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej na kampanię wizerunkową pod hasłem "Poland. More than you expected" zgłosiły się trzy agencje: Aplan Media, Esky.pl i Fabryka Komunikacji Społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej budżet wynosi nieco ponad 700 tys. zł.
Zaplanowana przez POT kampania będzie realizowana w IV kwartale br. Oferty w przetargu dotyczącym jej realizacji złożyły: Aplan Media (z ceną 754,8 tys. zł), Esky.pl (707,5 tys. zł) i Fabryka Komunikacji Społecznej (598,3 tys. zł).
Budżet POT na te działania wynosi 705,7 tys. zł.
Działania reklamowe mają obejmować takie rynki, jak Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, USA, Czechy.
Mają być realizowane w social mediach (Facebook, Instagram), na portalach horyzontalnych, lifestylowe'ych, podróżniczych oraz na YouTube.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie wstępnego projektu media planu, przygotowanie materiałów reklamowych, zakup powierzchni reklamowej, realizacja kampanii zgodnie z założonym media planem i budżetem, optymalizacja kampanii.
Dołącz do dyskusji: Aplan Media, Fabryka Komunikacji Społecznej i Esky.pl chcą przygotować wizerunkową kampanię Polski