SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplikacja CCC sprzedaje więcej niż e-sklep. Pobrano ją już 10 mln razy

Aplikacja mobilna jest już najczęściej wybieranym kanałem sprzedaży online wśród klientów CCC. W październiku 2022 r. jej udział w przychodach online wyniósł 46 proc. - więcej niż sklepu internetowego czy e-kiosków. Do dzisiaj pobrano ją już ponad 10 mln razy.

W aplikacji klienci znajdują nie tylko szeroką, modową ofertę, inspiracje znanych stylistów. Wyszukiwanie obrazem ułatwia znalezienie wymarzonego modelu obuwia – wystarczy zrobić mu zdjęcie. Po skorzystaniu ze skanera stóp esize.me w sklepie, na telefonie można sprawdzić rozmiar dowolnej liczby butów i zamówić je bezpośrednio do domu.

Aplikacja mobilna CCC pozwala na skorzystanie z płatności odroczonych nie tylko online, ale też w salonie – wygenerowany dzięki niej kod, pozwala nam zrobić zakupy i zapłacić za nie później. Znajdziemy w niej też takie technologiczne nowości, jak np. wirtualna przymierzalnia 3D.

- Zmiana zachowań konsumenckich dokonuje się właśnie na naszych oczach. My wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów. Nie byłoby to możliwe bez niezwykle zaangażowanego  i dynamicznego zespołu, który na co dzień rozwija apkę CCC, a także analizy danych. Wspólnie codziennie tworzymy innowacje, dodajemy nowe funkcjonalności - mówi Paweł Pawlak, head of mobile app w Grupie CCC.

Aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online w CCC. Jej udział w przychodach w październiku 2022 r. wyniósł 46 proc. i był wyższy od tych generowanych przez stronę www czy e-kioski w sklepach stacjonarnych.

- Obecnie skupiamy się na personalizacji – chcemy, aby aplikacja CCC “uczyła się” klienta i podpowiadała mu jak najlepsze, dopasowane do jego stylu i potrzeb produkty. Mamy tutaj dużą przestrzeń do zagospodarowania – w końcu naszą apkę pobrano już ponad 10 milionów razy – dodaje Michał Pachnik, dyrektor e-commerce CCC.

Według wstępnych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów o 18 proc. do 2,4 mld zł miała 197 mln skorygowanego zysku EBITDA. 51,7 proc. sprzedaży zrealizowano w internecie.

Dołącz do dyskusji: Aplikacja CCC sprzedaje więcej niż e-sklep. Pobrano ją już 10 mln razy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl