SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności

W trzecim kwartale 2020 roku kwota globalnych wydatków w aplikacjach osiągnie 29,3 mld dolarów. To wzrost o 32 procent rok do roku. Liczba zainstalowanych aplikacji sięgnie 36,5 mld. Najpopularniejszą platformą mobilną ściąganą przez nowych użytkowników pozostaje chiński TikTok.

Firma analityczna Sensor Tower zajmująca się zbieraniem statystyk na temat segmentu aplikacji mobilnych opublikowała kluczowe prognozy dotyczące trzeciego kwartału 2020 r.

Więcej wydatków na aplikacje

Z informacji udostępnionych przez Sensor Tower wynika, że w trzecim kwartale br. globalne wydatki na aplikacje mobilne osiągną kwotę 29,3 mld dol., co będzie oznaczało wzrost rok do roku o 32 proc.

Czytaj także: Plejada liderem zasięgowym. Plotek, Kozaczek i Eska.pl ze spadkami, w górę Radiozet.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)

Więcej na programy wydadzą użytkownicy platformy App Store (19 mld dol.), podczas gdy w Google Play osiągną poziom 10,3 mld dol.

Na szczycie najbardziej dochodowych aplikacji znajduje się TikTok, który potwierdza swoją przewagę w wypadku App Store. W Google Play jest nieco inaczej, w wypadku tej platformy uwagę zwraca obecność na podium mobilnej wersji serwisu Disney+.

TikTok na szczycie

Zgodnie z analizami Sensor Tower w trzecim kwartale br. globalna liczba ściągnięć aplikacji mobilnych wyniesie 36,5 mld. To będzie oznaczało wzrost o 23,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019.

Niezaprzeczalnym liderem popularności aplikacji mobilnych pozostaje chiński TikTok, który znajduje się na szczycie zarówno w wypadku Google Play, jak i App Store.

Czytaj także: Rośnie popularność platform społecznościowych. Liderem wzrostów TikTok, w dół Wykop, Fotka mobile i NK.pl

Dołącz do dyskusji: Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl