Appetita w nowych opakowaniach
Ziołopex odświeża wizerunek swojej kluczowej marki Appetita, zmieniając layout i szatę graficzną opakowań przypraw jednorodnych.
Appetita jest marką obecną na polskim rynku od 2003 roku. Początkowo funkcjonowała wsparta znaną konsumentom marką producenta. Gdy świadomość marki Appetita wzrosła, zdecydowano o jej usamodzielnieniu. Wyodrębniony logotyp Appetity pojawił się najpierw na opakowaniach mieszanek przyprawowych z linii Kuchnie Narodów oraz Gotujemy po polsku. Ostatnio, opakowania oparte na tym samym schemacie layoutu, wprowadzono dla pozostałych przypraw z oferty.
Cechy charakterystyczne nowych opakowań to:
- Centralne ułożenie logotypu Appetita. Widoczna i czytelna nazwa produktu.
- Kolor zielonej oliwki, wybrany w testach konsumeckich, jako najbardziej atrakcyjny dla opakowań przypraw z segmentu "value".
- Znak Jakość gwarantowana: 100% Appetita umieszczony w lewym, dolnym rogu torebki, który wyróżnia całą linię przypraw jednorodnych, ziół i mieszanek ziołowych. Stanowi gwarancję wysokiej jakości produktów potwierdzoną marką.
- System identyfikacji kategorii. Poszczególne kategorie przypraw wyodrębniono graficznie odmiennym kolorem juty w poddruku: brązowym dla przypraw korzennych, czerwonym dla przypraw paprykowych oraz zielonym dla kategorii przypraw ziołowych.
- Dodatkowy panel informacyjny - nazwa przyprawy powtórzona w dolnej części torebki ułatwia identyfikacje produktu po otwarciu torebki.
- Szata graficzna - zdjęcia wysokiej jakości, przedstawiające poszczególne przyprawy jako duże elementy.
Przyprawy w nowych opakowaniach są już dostępne na rynku, zarówno w kanale sieciowym, jak i tradycyjnym. Nadal będą eksponowane na stojakach ekspozycyjnych (na 24, 40 i 56 produktów). Wymianie ulegną listwy brzegowe stojaków oraz haedery, co wynika się ze zmiany wizerunku marki.
O zmianie opakowań przypraw Appetita informują billboardy sponsorskie w TVP, reklama w prasie branżowej i ogólnopolskiej, a także promocje sprzedażowe.
Dołącz do dyskusji: Appetita w nowych opakowaniach