SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Apple promuje iTunes

W środę został wreszcie uruchomiony “okienkowy” oddział internetowego sklepu muzycznego iTunes

W środę został wreszcie uruchomiony “okienkowy” oddział internetowego sklepu muzycznego iTunes. Apple od razu rozpoczęło kilka dużych akcji promocyjnych mających zwiększyć siłę przebicia nowego sklepu.

Jednym z partnerów promocyjnych Apple jest producent popularnego na całym świecie napoju Pepsi. Smakosze tego napoju w USA będą mogli aż do lutego przyszłego roku poszukiwać w butelkach szczęśliwych kart, umożliwiających zrobienie zakupów w iTunes.

Apple ma nadzieję, że ta kampania promocyjna zwiększy świadomość obecności iTunes wśród internautów, co jest o tyle istotne, że w Stanach Zjednoczonych działa już całkiem spora ilość muzycznych sklepów online.

Co więcej, chcąc spopularyzować swoje usługi wśród nieletniej młodzieży, Apple wprowadziło także specjalny rodzaj kont umożliwiających korzystanie z iTunes, których właściciele nie muszą się wykazywać posiadaniem karty kredytowej.

Dołącz do dyskusji: Apple promuje iTunes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl