Apple reklamuje nowego MacBooka (wideo)
Pojawił się pierwszy spot telewizyjny promujący nowy model 13-calowego laptopa Apple MacBook Pro, wyposażony w ekran klasy Retina.
W 30-sekundowym spocie pt. "Colors" występujący w roli lektora aktor Peter Coyote opisuje zastosowany w nowym, 13-calowym komputerze MacBook Pro wyświetlacz Retina jako będący "dla profesjonalistów w każdym z nas".
Apple oficjalnie zaprezentowało 13-calowego MacBooka Pro z ekranem Retina (2 560 x 1 600 pikseli) we wtorek. W Polsce urządzenie w najtańszej konfiguracji kosztuje 7 899 złotych (więcej na ten temat). Do sprzedaży trafiły też nowe stacjonarne Maki oraz iPad czwartej generacji i iPad Mini (więcej).
Za kreację reklamy odpowiada stale współpracująca z Apple agencja TBWA\Media Arts Lab.
Dołącz do dyskusji: Apple reklamuje nowego MacBooka (wideo)