Apple Watch pojawi się w sprzedaży na siedmiu nowych rynkach
Koncern Apple zapowiedział, że zegarek Apple Watch trafi do sprzedaży w kolejnych siedmiu krajach: Włoszech, Meksyku, Singapurze, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwajcarii i na Tajwanie. Ma być dostępny w Apple Online Store i u wybranych partnerów handlowych.
Obecnie Apple Watcha można kupić w Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hong-Kongu, Japonii, Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii.
Apple zapowiedział, że od 26 czerwca nowy smartwatch pojawi się na siedmiu dodatkowych rynkach, będzie tam osiągalny w internecie oraz w sklepach wybranych partnerów firmy Apple.
Apple od początku sprzedaży Apple Watch boryka się z problemami logistycznymi – nie jest w stanie dostarczyć do sklepów tak dużej liczby egzemplarzy urządzeń, by sprostać popytowi (więcej o tym).
- Zapotrzebowanie użytkowników na Apple Watch znacznie przekroczyło nasze oczekiwania i obecnie robimy wszystko, by sprostać popytowi na całym świecie - zapewnia Jeff Williams, wiceprezes ds. operacji w Apple. - Zrobiliśmy już duży krok naprzód w realizacji zamówień, wszystkie zegarki zamówione w maju zostaną dostarczone do klientów w ciągu dwóch tygodni. Jednocześnie niektóre modele Apple Watch pojawiły się już w naszych stacjonarnych salonach - podkreśla Williams.
Według prognoz firmy analitycznej Strategy Analytics do końca br. Apple sprzeda na całym świecie ok. 15 mln sztuk swojego zegarka i stanie się liderem rynku smartwatchy (zobacz szczegóły). Globalna popularność Apple Watcha nie jest zaskoczeniem dla ekspertów branży technologicznej, z którymi rozmawiał serwis Wirtualnemedia.pl. Według nich zegarek może bowiem liczyć na rzeszę wyznawców marki Apple pomimo tego, że sam smartwatch nie jest urządzeniem rewolucyjnym i z technologicznego punktu widzenia oferuje niewiele przełomowych rozwiązań (przeczytaj te komentarze).
Na razie brak jakichkolwiek informacji na temat możliwości zakupu Apple Watcha na polskim rynku.
Dołącz do dyskusji: Apple Watch pojawi się w sprzedaży na siedmiu nowych rynkach