Apple Watch w badaniu satysfakcji użytkowników wygrywa z iPhone’em i iPadem
97 procent użytkowników smartwatcha Apple Watch jest nim usatysfakcjonowanych, najwięcej zadowolonych jest w grupie osób nie związanych zawodowo z technologiami - wynika z sondażu firmy Wristly.
Wśród respondentów badania największy odsetek (66 proc.) stwierdził, że jest bardzo zadowolony z używania Apple Watcha. 31 proc. osób przyznało, że są umiarkowanie zadowolenia z zegarka, a tylko 1 proc. badanych urządzenie nie przypadło w pełni do gustu.
Z porównania wyników badania dokonanego przez Wristly z innymi sondażami wynika, że Apple Watch może się pochwalić największą liczbą zadowolonych użytkowników w porównaniu z osobami, które korzystają z iPhone’a oraz iPada - dwóch sztandarowych urządzeń mobilnych koncernu Apple. Stopień satysfakcji z iPhone’a sięga 92 proc., natomiast w wypadku tabletu wynosi on 91 proc.
Okazuje się, że Apple Watch w największym stopniu doceniają użytkownicy, którzy zawodowo nie są związani z branżą technologiczną – 53 proc. z nich docenia zalety zegarka. Nieco mniej entuzjastycznie podchodzą do niego pracownicy segmentu nowych technologii, a także osoby zajmujące się profesjonalnie tworzeniem aplikacji.
73 proc. uczestników sondażu stwierdziło kategorycznie, że Apple Watch jest wart swojej ceny. Jedynie 12 proc. użytkowników uznało, że kupując zegarek wydali zbyt wiele w porównaniu z jego rzeczywistością wartością.
Z kolei największy odsetek (80 proc) badanych uważa, że walorem Apple Watcha jest jakość jego wykonania, 74 proc. docenia design, natomiast 10 proc. użytkowników słabo ocenia prędkość działania smartwatcha i długość jego pracy na baterii.
Badanie Wristly zostało przeprowadzone pomiędzy 14 a 19 lipca br. na próbie 800 użytkowników Apple Watcha.
Dołącz do dyskusji: Apple Watch w badaniu satysfakcji użytkowników wygrywa z iPhone’em i iPadem