ARC Rynek i Opinia będzie mierzyć efektywność nośników digitalsignage
ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę z POL-TV Multimedia wzakresie mierzenia efektywności nośników digital signage i reklamtelewizyjnych. Firmy wykorzystują w tym celu technikęautomatycznego rozpoznawania zauważalności na podstawie analizytwarzy.
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia rozpoczyna współpracę zfirmą POL-TV Multimedia w zakresie mierzenia efektywności nośnikówdigital signage i reklam telewizyjnych. Na potrzeby projektu POL-TVMultimedia dostarczy izraelski systemu pomiaru oglądalności ekranówreklamowych, z którego ARC Rynek i Opinia będzie korzystać wPolsce, Czechach i na Słowacji.
Dzięki tej technologii, wykorzystującej analizę twarzy, instytutbędzie badał zauważalność i skuteczność ekspozycji promocyjnych wsklepach, efektywność nośników digital signage, oglądalność reklamtelewizyjnych (telemetria pasywna) oraz atrakcyjność kreacjireklamowych pod kątem przyciągania uwagi. - Nowoczesne metodyobserwacyjne pozwalają odejść od deklaracji, które nie oddają wpełni tego, co ważne, na rzecz analizy rzeczywistej percepcji -przekonuje Jacek Wojdyr, senior project manager zajmujący sięrozwojem badań obserwacyjnych w ARC Rynek i Opinia.
Dołącz do dyskusji: ARC Rynek i Opinia będzie mierzyć efektywność nośników digitalsignage