Arena zdobywa budżet mediowy Velux Polska
Dom mediowy Arena (należący do Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Velux Polska w 2014 roku.
Arena będzie zajmować się dla Velux Polska planowaniem i zakupem wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych. W br. cennikowy budżet marketera wyniósł ponad 11 mln zł (bez internetu, dane Kantar Media).
W kilkuetapowym przetargu dotyczącym tego zlecenia Arena wygrała z czterema innymi domami mediowymi (ich nazwy nie zostały ujawnione).
- Przedstawiciele Areny zaproponowali interesującą strategię obecności w mediach dopasowaną najlepiej do naszych bieżących potrzeb marketingowych. Nie bez znaczenia była również konkurencyjność cenowa, a także kompetentny zespół przeznaczony do obsługi naszej firmy - uzasadnia Agnieszka Cieśla, marketing communication manager w Velux Polska.
Dołącz do dyskusji: Arena zdobywa budżet mediowy Velux Polska