Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek proszek do prania Ariel Color & Style. Akcja przebiega pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów".
Telewizyjna kampania reklamowa proszku do prania Ariel Color & Style pokazuje osoby, które zrzucają ze swoich ubrań powłokę szarości, dzięki czemu zyskują one intensywniejsze barwy. Oparty na dynamice i energii przekaz pod hasłem "Olśniewający rezultat za każdym razem" podkreśla, że produkt zapewnia pranym rzeczom zachowywanie naturalnych kolorów.
Skierowana do kobiet akcja jest prowadzona w stacjach
telewizyjnych - zarówno ogólnodostępnych, jak i tematycznych.
Adaptację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi
& Saatchi Communications, natomiast planowaniem i
zakupem mediów zajął się dom mediowy
Mediacom.
Start kampanii : lipiec 2009
Account Team: Kamila Górska-Pięta - Account Director / Iza Ogórek - Account Executive
Strategic Team: Dominika Blachnicka - Strategic Planner
Dyrektor Kreatywny Derek Green / Ariel Regional Creative Director
Team Kreatywny: Kamilla Komaiszko - Senior Copywriter / Grzegorz Ścieszka - Senior Art Director
Producent: Magda Barszcz
Planowanie i zakup mediów: Mediacom
Dołącz do dyskusji: Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem (wideo)