Arket nową marką H&M, flagowy sklep w Londynie
Szwedzka spółka Hennes & Mauritz AB, właściciel marki H&M, wprowadza do portfolio nową markę Arket. Będzie wyróżniać się ponadczasowym stylem, trwałością i jakością produktów.
Pierwszy firmowy salon Arket zostanie otwarty 25 sierpnia w Londynie, przy Regent Street w Covent Garden. W 18 krajach Europy sprzedaż prowadzona będzie online. Kolejne sklepy stacjonarne planowane są w Kopenhadze, Brukseli i Monachium.
Pierwsze doniesienia na temat launchu nowej marki, spółka Hennes & Mauritz AB podała pod koniec marca tego roku. Firma uruchomiła już komunikację dla klientów na Facebooku oraz Instagramie. Na profilach zamieszczono zdjęcia pierwszej, jesienno-zimowej kolekcji.
Kolekcja Arket (po szwedzku „arkusz papieru”) będzie bazowała na minimalizmie i klasycznych wzorach. - W DNA marki wpisane są ponadczasowość, ciepło, jakość i wyrazistość. Ponadczasowy styl jest ponad trendami. Jakość to nie tylko wyczucie stylu, to także zwracanie uwagi na to, jak ubrania są produkowane - powiedziała serwisowi Ulrika Bernhardtz, dyrektor kreatywna Arket.
W swoim asortymencie marka będzie miała odzież damską, męską, dziecięcą, a także produkty do domu. Ceny będą wyższe niż np. w H&M-ie. Za męską koszulę trzeba będzie zapłacić około 40 euro.
W ostatnich dniach polski koncern LPP zapowiedział otwarcie w Londynie pierwszego sklepu Reserved. Twarzą kampanii marki została supermodelka Kate Moss.
Dołącz do dyskusji: Arket nową marką H&M, flagowy sklep w Londynie